Noruega i Cap Nord per mar i terra

11 nits (5 al creuer Hurtigruten)

some image

Itinerari marítim, amb el creuer Hurtigruten, i terrestre per conèixer tota la costa Noruega.

DIJOUS 8 DE JUNY
BARCELONA → OSLO

Trasllat amb autocar des de les nostres oficines fins l’aeroport de Barcelona. Vol directe a Oslo. Arribada a Oslo i trasllat a l’hotel.

DIVENDRES 9 DE JUNY
OSLO → KIRKENES

Esmorzar a l’hotel. Visita panoràmica de la ciutat d’Oslo acompanyats d’un guia local que ens mostrarà els punts més significatius del centre històric. Passarem pel Park Frogner, on es poden veure les polèmiques es-cultures de Gustav Vigeland, el Palau Reial, l’Ajuntament i la Fortalesa medieval d’Akerhus.
Dinar en un restaurant local. Havent dinat, trasllat a l’aeroport d’Oslo. Vol amb destinació Kirkenes, una petita ciutat portuària a l’extrem nord-est del país, que ens servirà de porta d’entrada a la Costa de Norue-ga.
Arribada a l’aeroport de Kirkenes. Trasllat, sopar i allotjament a l’hotel.

DISSABTE 10 DE JUNY
KIRKENES → CREUER HURTIGRUTEN

Esmorzar. Trasllat al port de Kirkenes i tràmits d’embarcament al creuer Hurtigruten. Sortida del creuer a les 12.30h. Dinar a bord. Aturades a Vardo, Batsfjord i Berlevag.

DIUMENGE 11 DE JUNY
CREUER HURTIGRUTEN (CAP NORD → TROMSO)

Arribada de bon matí a Honningsvag, on desembarcarem per fer una excursió amb autocar travessant carre-teres envoltades de tundra, fins arribar al Cap Nord, on esmorzarem. Continuarem l’excursió rodejant fi-ords i valls fins arribar a la ciutat de Hammersfest, on tornarem a embarcar al creuer per continuar la nave-gació. Hammerfest és una de les poblacions més antigues de Noruega, hi destaca el monument dedicat al Meridià, Patrimoni de la Humanitat per la Unesco.
Continuació de la navegació fins a Tromso.

DILLUNS 12 DE JUNY
CREUER HURTIGRUTEN (TROMSO → STAMSUND)

Excursió per les illes Lofoten, recorrent Svolvaer, Henningsvaer i Stamsund. El paisatge d’aquestes illes és dels més bonics d’Escandinàvia. Visita de Henningsvaer, un poble de pescadors amb molt encant.

DIMARTS 13 DE JUNY
CREUER HURTIGRUTEN (BODO → RORVIK)

Dia per el relax i per gaudir de la navegació del creuer pels bells paisatges de la costa Noruega. Havent es-morzat creuarem el cercle polar àrtic de Nord a Sud. Aturada al Port de Sandnessjoen per recórrer el seu centre comercial i veure la seva església.
Retorn a bord per dinar. A mitja tarda, arribada a Bronnoysund, on podrem veure un monument que mar-ca la meitat del país.
Retorn a bord i navegació fins a Troghatten, una roca imponent travessada per un forat de més de 160 me-tres de llargada.

DIMECRES 14 DE JUNY
CREUER HURTIGRUTEN (TRONDHEIM → ALESUND)

Havent esmorzat, excursió per recórrer la Carretera de l’Atlàntic, que enllaça els illots i esculls exteriors de l’illa d’Aeroya amb una espectacular successió de ponts. L’any 2005, aquesta carretera fou guardonada amb el premi a la Millor Estructura Noruega del Segle XX, tot i que en cas de mal temps, es tracta d’una de les carreteres més perilloses del món. Durant el recorregut visitarem l’església de Kvernes i tastarem el típic ba-callà noruec. L’excursió acaba a Molde, on tornarem a embarcar al creuer.

DIJOUS 15 DE JUNY
CREUER HURTIGRUTEN (ALESUND → FLORO)

Havent esmorzat, arribada i final del creuer a Floro. Sortida amb autocar acompanyats d’un guia local que ens acompanyarà durant la resta de l’itinerari, seguint l’espectacular recorregut que ens portarà al conegut fiord de Geirander, Patrimoni de la Humanitat per la Unesco. Passejarem pel fiord amb vaixell i desembar-carem a Hellesyt. Durant el trajecte, podrem admirar les cascades conegudes com “El vel de la núvia i les 7 germanes”.
Trasllat, sopar i allotjament a l’hotel.

DIVENDRES 16 DE JUNY
SKEI → LAERDAL

Esmorzar a l’hotel. Excursió al meravellós glaciar Briksdal, situat a la zona de Skei, en Troll Cars (vehicles oberts especialment preparats per ascensions). Continuació del recorregut fins l’àrea de Soegnefjord, on cre-uarem un dels braços del fiord des de Mannhaller fins a Fodnes, en una breu travessia en ferry.
Última aturada per admirar l’exterior de l'església de Borgund, màxim exponent de l’art noruec en fusta. Aquest temple, construït durant el segle XII, s’ha convertit en una de les visites obligades a la regió i en una de les esglésies més fotografiades de Noruega. Continuació i arribada a la zona de Laerdal.

DISSABTE 17 DE JUNY
FLAM → BERGEN

Esmorzar a l’hotel. Sortida durant el matí, travessant un dels túnels més llargs del món: el túnel de Laerdal. Tot seguit agafarem el conegut tren panoràmic de Flam, des d’on podrem admirar magnífics paisatges. Aquest tren és una obra d’enginyeria que s’ha convertit en un dels grans punts d'interès d’aquesta regió.
A l’acabar el recorregut, navegarem pel fiord Sognefjord, conegut com “el fiord dels somnis”, el més llarg i profund de Noruega. Arribada a la població de Gudvangen i continuació a través del canyó que porta fins a Stalheim, aturant-nos al pintoresc poble de Voss, indret emblemàtic pels amants de la natura i l’esport.
Arribada a Bergen durant la tarda, coneguda com la Perla dels Fiords.

DIUMENGE 18 DE JUNY
BERGEN

Esmorzar a l’hotel. Visita panoràmica de Bergen amb el guia local, durant el matí. Veurem els punts més interessants de la capital dels fiords, com la Fortalesa de Hakon, el mercat del peix i Bryggen, el barri dels antics comerciants de la Lliga Hanseatica. Acabarem la visita de la ciutat amb la pujada amb funicular al turó de Floybanen, des d’on tindrem unes vistes úniques de la ciutat.
Durant la tarda disposarem de temps lliure per recórrer el centre de Bergen per lliure.

DILLUNS 19 DE JUNY
BERGEN → BARCELONA

Esmorzar a l’hotel. Trasllat a l’aeroport de Bergen per agafar el vol de tornada. Arribada a Barcelona i tras-llat a les nostres oficines.
Fi del viatge i dels nostres serveis.
5290€

Detalle precios

Preu per persona en camarot/habitació doble: 5290 euros

Incluye

- Trasllats entre les nostres oficines a l’aeroport de Barcelona.
- Vols directes Barcelona → Oslo → Barcelona en classe turista.
- Vol intern Oslo → Kirkenes en classe turista.
- Taxes aèries i portuàries, a confirmar en el moment d’emissió dels bitllets.
- Creuer Hurtigruten MS Richard With en cabina de la categoria N2, polar exterior.
- Pensió completa durant tot el recorregut del creuer (begudes no incloses)
- Excursions incloses en el creuer: Cap Nord, Lofoten i Carretera de l’Atlàntic.
- Excursions esmentades durant el recorregut terrestre, amb guia local de parla castellana i bus privat.
- Allotjament en hotels cèntrics de 3 i 4 estrelles.
- Guia acompanyant de Viatges Viñolas.
- Assegurança d’assistència en viatge i cancel·lació.

No incluye

- Begudes en els àpats mencionats.